next week

Haha, snabböversatte "kommande vecka" på min svennebananengelska och tyckte det blev superkul med "coming week", fast det är nog bara för att jag är trött...

Iaf, veckan framöver kommer bli fullproppad med massa sex, kärlek, hivprevention, sexuella äventyr, skrivande och mys! <3

  • dildoutställning på designgalleriet
  • spelkväll hos mig med STL och Velvet
  • sex and the city 2 med syster
  • skriva ner minst fem sexuella äventyr
  • nästan deadline för sexprojektet!!
  • fira fina Bull som fyllt 21
  • maila hannah, katerina, sanna och ida <3
  • avslöja kommade sex och -kärlekbokprojekt ;)
  • besöka kyrkan del 1 av 4
  • köra dutt-testet live...
  • kanske en dejt eller två?
  • + massa sex, kärlek, tips och diskussioner här på bloggen

5 kommentarer
Miss0 -svensk tjej i Oslo

Hehe, ja jag har fått en del till bloggen på sistone men jag klarar inte ^^ Hehe.



Intressant blogg :)

Amanda

sv: den var rolig och ganska bra!

ah, men då kanske filmen passar dig! :)



kram



ps. fin bild x) ds.

J e n n y

Tack så mycket :D

eriana

tack så hemskt mycket för din fina kommentar.

sex and the city 2 skulle jag vilja se :D

Karin

thanks:) nej det är faktiskt en kofta!:) se mer här!

http://karinolofsson.se/2010/may/jag-har-en-morkbla-ocksa.html