sexuella äventyr

Tänkte bara påminna er darlings om att nu i veckan ska era sexuella äventyr in till Katerina! Själv har jag skrivit ihop en ganska sexig hög med äventyr. Jag kan ju säga såhär, att har man haft turen att dela lakan och en het natt/dag med mig - så kommer man kunna läsa om sig själv när boken kommer ut i oktober! ;)

I have no mercys och delar gärna med mig av alla mina sexuella äventyr!


Vill du också vara med i Katerina Janouchs nya bok "Svenska kvinnors sexuella äventyr"? Då gör du såhär: skriv ner din bästa, sexigaste, roligaste, knasigaste eller mest romantiska sexuella äventyr - och maila till [email protected]  Boken kommer komma ut på X-Story nu i höst.

Självklart är det anonymt som gäller och vill du gå steget längre så kan du logga in på [email protected] , med lösenord: orgasm och sen mejla mig dina äventyr på [email protected].

Texterna kan vara hur långa som helst och handla om allt sexuellt mellan himmel och jord, jag har inga begränsningar. Det enda man behöver uppge är sin ålder!
1 kommentar
rasse

vilket luder du e.. du ser ut som bajes...