the talk

Dagen D är kommen och vilken liten minut som helst plingar Mr X på dörren. Dags för att ha the Talk, som jag självklart förträngt och kom på alldeles nyss. Snacka om att fjärilarna får slåss med nervositeten i magen! Håll tummarna för mig om att det går bra, detta är mitt första riktiga the talk, och av vad jag förstått är det det när man liksom fastställer hur man vill ha det, vad man är ute efter, dejtar man bara eller är det dags att gå vidare till nästa steg?!

- och jag vill ju att det ska gå bra. Såklart jag vill det, jag har ju fallit för honom!<3

3 kommentarer
Ida

Åh hoppas det går jätte jätte bra men det tror jag nog att du ska göra, du är ju ett kap:D

Selina

Spännande spännande!

Men det går nog fin fint :-)



//Love Selina

Aleks Ekstrand

Nej sådanna bröllop ÄR tacky!!!

inte okej..

haha..



men jag hade kul i helgen under jobbtiden.. tihi..

ses om några timmar, tsss.



puss