utbildning på g!

Fick svar från Colour of Love idag, och det är en utbildning nu på lördag som jag ska försöka flörta in mig på! Vore så jäkla kul om jag kom med och fick gå ännu ett steg på min egensnickrade utbildning till att bli sexolog!!

Förra utbildning som gjorde mig till spelcoach för Stop Talk Listen och Velvet var så jäkla bra. Jag lärde mig löjligt mycket, blev fullmatad med massa intressant kunskap om sex, kärlek, könssjukdomar, hiv, säkrare sex, raggningstips, sexualitet + massa massa mer!
- och imorrn är det deadline för våra spelcoachomgångar - så inom kort kommer jag få hem mitt certifikat! Sen ska jag bege mig ut på skolor, företag, festivaler, fester och spela.



Det är så jäkla mycket spännande på gång, och jag älskar att jag själv får vara med och välja ut, uppleva och bygga upp min egen kunskapsbas för att kunna bli Sveriges bästa och yngsta sexolog! Det där med yrkestiteln är något jag kirrar senare... ;)
0 kommentarer