utbränd

Imorrn är det sista dagen, sen är min killer-månad över, och på det stora hela har det gått lysande och jag har kickat ass! Men nu den senaste veckan har jag lagt märke till hur trött jag egentligen är...

- i onsdags gjorde jag en riktig Alfons Åberg, vilket jag insåg när jag kom på mig själv med att försöka packa ner en ost, salladsdressing och sallad i handväskan - gick till kylskåpet och hittade pappas brev ovanpå mjölken...

- igår kom jag på mig själv att fundera över vad jag skulle få i present nu på söndag, tills jag insåg att jag troligtvis kommer bli utan, då det är Mors dag, och jag inte har några barn...

- igår började jag panta på en annan kvinnas kvitto, och hon försökte stoppa mig men jag bara log och vinka, tills jag insåg att jag liksom pantade in pengar medan hon höll på, jag avbröt mig själv, gav henne min pant och bad generat om ursäkt...

Har iaf ätit en löjligt god hemmalagad middag hemma hos mamma - ugnsbakad lax och färskpotatis, så fin min lilla mamma som ser till att jag får i mig mat! Kommande vecka kommer bli betydligt lugnare, och jag ska vara ledig heela tre dagar!
0 kommentarer