varför ska man tänka på nån annan än sig själv?

Åh, vad jag älskar dessa ego-mornar! Jag börjar halv ett och har hela förmiddagen fri för att leka och skämma bort mig själv :) Så jag har haft sovmorgon, haft minispa och sen gjort värsta hotellfrukosten! Haha eller jag har kokat ägg och haft på mackan, hur jäklat gott är inte det på en skala? Men bara om man bara pillar bort det gula!

Tiden fram tills att jobbet börjar ska jag maila lite med RFSL om kommande spelkvällar, jag har flera blogginlägg på g, och jag funtar på att hinna med ett kärleksbrev, + att jag måste uppdatera dagboken och kalendern lite! Måste skriva av mig och få ner alla tankar, planer och känslor i skrift.


- perfekta frukosten, visst ser det gott ut? Jag fick matkoma efter varje frukost ute på Sånga Säby, men det finns ju inget godare än frukost<3
0 kommentarer