beige kopia.

Finns det något som skrämmer mig så är det när personer medvetet/omedvetet väljer kopior av sina tidigare partners. Det är så vidrigt och bara skriker psyko!
- Varför gör man något sånt? För att en tror att en ska få uppleva samma sak igen? Eller för att det påminner om något en redan upplevt? Eller för att man är sugen på en repris?

Skulle man rada upp mina partners skulle man bara skratta, för jag kan inte dra en enda liknande koppling till någon utav dem. De har alla olika frisyrer, utseenden, leenden, kroppar, ögonfärg, kukar - allt är olika!


ps. förutom två, Danne 1 och Jim påminner löjligt mycket om varandra. På faktiskt alla sätt och vis.
ps 2. vore jag inte snäll så skulle jag lägga ut en bild på ett ex och hans nya, som är så lik mig att jag blir äcklad.
2 kommentarer
- Alexandra!

sv: Tack så mycket! Fast ännu är håret inte klart, har ett par färgningar kvar. :)

emma

tack så väldigt mycket fina du! <3



men kanske så faller man bara för den personen. den kanske har någonting, även om det är något minimalt, som skiljer sig och det är just det som man fastnar vid. man kan ju inte råför/bestämma vem man får känslor för.