högtid

Det där med högtider är inget jag håller av särskilt mycket, skilsmässobarn som jag är har fått allt det där upphuckat sen barndomen. Helt ärligt så är Kanelbullens dag och Semeldagen som ligger mig varmast om hjärtat.
- Men jag är inte den som är den, så jag har helt enkelt några krav inför kommande julafon och nyårsafton, pass på!

Julafton:
- smörstekta prinskorvar som är klippta i båda ändarna
- att jag får se hela svensson svensson

Nyårsafton:
- hemmagjorda skagenröra
- frysta hallon i någon form av bubbel

Ja, går detta att ordna så kommer jag bli nöjd. Allt bra som sker utöver detta ser jag bara som ett plus!
7 kommentarer
neli

åh tack så mycket hihi. det kostade faktiskt bara 200 spänn eftersom jag gjorde det hos en elev :)

hoppas att du haft en bra dag söt :)

Hiba

sv: ja, jag hade håret så i somras :)

LINA

åh tack så mycket sötnos! :D ha en fin kväll<3

idagratte

sv: tack! :D

de va underbart! ;)

Camilla

Tack tack! :)



allt bra här? :D

Jenny

Du kan komma hem till mig, vi har alltid klippta prinskorvar. Svensson Svensson och Karl-Bertil är ju ett litet måste!

Ida

Är också skilsmässobarn så dessa högtider är inge vidare för mig heller. Jag är inte så förtjust i alla förväntningar och allt slit innan en högtid, typ att man ska hitta den perfekta julklappen eller största och bästa nyårsfesten (och blåsan). Dessa högtider är mer förknippade med stress än med nöje från min sida!