kungenboken!

Någon mer än jag som är löjligt sugen på att läsa "Den motvillige monarken" Som Lind&Co ger ut?! Kan ni fatta att 20000ex sålde slut på en dag?! Det är så löjligt mycket böcker, och jag fattar att den säljer så bra.
- är dessutom löjligt stolt över Kristoffer som gjorde detta kap, funtar på att springa förbi kontoret med en kanellängd i veckan :)

Och jag blir fantastiskt trött på alla som säger "men vadå, kungen är ju också människa, han är som alla andra och gör också misstag", för nej - han är inte som vi alla andra. Alla vi andra får inte hundratusentals kronor från svenska folket årligen för att leva lyxliv och representera sverige.
- han är utnämnd till sveriges maskot och är vårt rikes symbol, passar det inte så kan han vilken dag som helst abdikera.



ps. lind, har ni något ex över så vore jag väldigt tacksam om jag fick det <3 (blink blink)

0 kommentarer