mont blanc

Har ni hört talas om Mont Blanc? Nej, det hade inte jag heller förrän jag läste Sophie Kinsellas senaste bok "Mitt nya jag". Tänkte när vi ändå pratar om vispgrädde så...

- det innebär att mannen får vispgrädde över hela skrevet, och då under själva akten reser sig kuken och bildar ett "vitt berg", kul va?!

ps. ta inte för mycket grädde, det är lätt att man tröttnar på att mumsa i sig det. Och dessutom är jag inte helt övertygad om att grädda är det allra bästa att få i fittan eller under förhuden.
4 kommentarer
Lie

Hehe där ser man.

Sv ja bumbibjörnarna rockar!

josefin

sv: ja, det är vackert med snö :)

alice

Hahaha! Mont blanc, jag kan se det framför mig, och det ser inte så sexigt ut i tanken... Och hur kul är grädde i sängen egentligen? Huden och lakanen blir flottiga och greasy...

ellen

Shit vad mysko!!