sarre för huden?

Jag gjorde en ansiktsmask hemma hos Anna, hon sa att det såg ut som att jag hade sperma i hela ansiktet? Vet inte alls vad hon syftar på?!
- dessutom så är det ju allmänt känt att sperma sägs vara bra för huden, och för bara några år sen lanserades ju den där svindyra krämen som har "konstgjord sperma från något djur" i sig. 



ps. vill bara göra ett litet tillägg att det där med att kleta riktig sperma i ansiktet kan leda till klamydia i antingen ögon, näsa, mun eller öron! So you know!

1 kommentar
Ted Johansson

Hejsan !!!



Ja det ser faktisk ut som sperma i ditt ansikte. På tal om Sperma så gillar både min Tjej Weronica & jag själv sperma. Hon älskar att se min......spruta sperma. Och att få sperma i ansiktet tycker hon också om att få !!! Och jag själv gillar också att få sperma på mig. Jag gillar också att killar sprutar sperma på mig. Jag gillar att pröva på nya saker när det gäller Sex ,och Weronica tycker om desamma.



Kram // Teddy