turister

Jag brukar vanligtvis älska att jobba på centralen, det är liv och rörselse konstant och alltid människor omkring en. Men ibland kan det bli lite överdrivet, som idag när det tog ungefär 5min att komma från spärren till butiken...

C - Men asså vad i helvete! Det är ju löjligt mycket folk här! Jag hann ju bli nertrampad minst 5gr på vägen hit! Vart fan kommer alla ifrån?!
S - Jadu Caro, dom flesta verkar faktiskt komma ifrån Värmland.

Hahaha, kan ni fatta att jag förmodligen ska jobba julafton med honom? Det lär nog bli den bästa på åratal :)
2 kommentarer
Josefine

eller hur !! dom är gaaalet goda verkligen, tryckte i mig alldeles för många igår och mådde lite illa efteråt, men de var de värt ;) haha.



hehe, Värmlänningar är inte att lita på alltså :D

caro - passion for passion

ja verkligen!! :D haha absolut!

nejdu, inte direkt! ;)