att vika ut sig.

Det där med att öppna upp sig, vissa anser att min blogg är alldeles för öppen, ärlig och äkta - medan det är exakt det jag själv älskar allra mest med att skriva. Det spelar ingen roll om det är 5 eller 500 som dagligen läser mina åsikter, tankar och information - för jag älskar´t.

Men sen kommer vi till de kunder som dagligen viker ut sina liv för mig: "och jag har ju ingen partner, så det blir en del böcker", "blev nyligen dumpad, har du något om kärlek", "jag har ju bara katten", "jag blir misshandad och sitter i rättegång just nu" - eller bara de som alla köper Neil Strauss bok om raggning.

- vad känner de människorna efter att de vikt ut så privata delar av sina liv för en total främling. För det enda jag brukar få fram efter en rejäl utvikning är "vill du ha ett stämpelkort?!"

1 kommentar
lucke

sv; Haha, tack! Följ mig gärna på bloglovin :P