eller barn...

Vem blir först ut med kidsen? Där kan jag iaf garanterat att det inte blir jag! Jag har ätit ppiller sen 7 år tillbaka så jag är som ett vandrande preventivmedel - dessutom, never ever att jag ska ha kids nu!
- just nu finns det bara en jag önskar ska få barn, och det är för att jag vet att hon kommer bli så sjuihelsikesbra mamma! <3


Men till resten darlings, jag älskar er lite för mycket för att ni ska bli unga mammor, så låt oss vänta några år, ha lite fler coctails, ligga runt lite mer och sen, kanske skaffa kids! Ska vi säga så?!

ps. dessutom får inte jag skaffa barn nu, skulle jag bli på smällen skulle det bli en liten alien pga alla mediciner jag fortfarande har kvar i kroppen. Så tidigast i april får en mini-caro skapas, och jag lägger till april 2015.

1 kommentar
Sophia

Ingen mini-alien tack!