jävla aids.

Det är bara så otroligt jävla orättvist när någon går bort. Och det gör ont i mig när jag tänker på hur många som dagligen går bort i denna fruktansvärda sjukdom AIDS.
- det är inte något som bara "sker där borta i afrika där alla är fattiga", det är något som i allra högsta grad sker även här hos oss vita västerlänningar!

Och det är med en klump i magen som jag ännu en gång inser att de rika jävlarna som styr inte kommer göra något drastiskt åt detta förrän det "på riktigt" sprider sig bland västerlänningarna. För just nu finns det ju bara bland fattiga barn i afrika, och är det någon vit som får sjukdomen så är ju han ändå bög. Så varför bry sig?

När ska folk öppna ögonen och se att HIV finns i alla klasser, bland alla folkslag, kvinnor som män, barn som gamla, bögar som heteros, flator som transor? Alla kan få HIV.


ikväll sänder jag min all min kärlek och värme till M och L <3

0 kommentarer