klyschorna

Igår fick jag uppleva inte mindre än två av de allra värsta klyschorna, de där som man tror att folk inte längre säger, och som får en att vilja plocka fram skämskudden på direkten!

1) brukar du gå hit ofta? - jag blev så paff att jag bad honom upprepa sig! Haha, sen fick jag fram att min kompis var på toa och det är hon som hänger här. Och sen skrattade jag åt hans halsduk där Lacostemärket stack fram otroligt löjligt... Men han var söt, ungefär 40 och byggde om sitt eget badrum.

2) ska du med hem på en kopp te? - Haha, hur jävla underbar är inte den meningen? A hann upprepa den minst 5gr, men jag bangade varje gång och gav honom mitt nr istället. Men förresten, fatta vad paff man hade blivit om jag följt med och han bokstavligen ställer sig och kokar te...

Kan ni några fler klyschor? Tell me!
0 kommentarer