pittstim

Jag läste vissa delar ur Fittstim för något år sen, och i somras pratade fina Danne om boken Pittstim, liksom den "manliga versionen". Hittade boken idag bland våra returer, har hunnit läsa några kapitel och jag älskar den! Den är så ärlig, öppen och fin på många sätt.
- dessutom blir det lite extra vackert när jag känner en av pojkarna som är med och skriver.

ps. danne, jag saknar dig! När ses vi, tar en kaffe och pratar bort några timmar igen? <3
ps 2. så alla hänger med så menar jag fina Danne från COL, inte danne-som-bara-kan-ligga-på-malin-och-davids-toa-danne, haha!
1 kommentar
Danne

Sötnöt! Jag kommer vara hemma från halva nästa vecka och fram till jul! Vi ska nog hitta nåt! Önska mig lycka till! Ikväll är det konsert med klassen som gäller!



Förresten känner jag en grym tatuerare som är betydligt närmare än thailand!



KRAM