vad räknas som att ligga?!

Ja ni, vad tycker ni? Jag fick frågan förra helgen:
-"men asså Caro, vad räknas egentligen som att ligga? Låt oss säga att du legat med 90pers, men bara haft oralsex med 70 av dom, räknas det som 90 eller 20 ligg då?!"

Ja, jag vet ju inte riktigt varför hon valde så pass höga siffror, för det är jag inte uppe i ännu... Helt ärligt så tycker jag det där med "vad ett ligg räknas som" varierar från gång till gång. Det där med kuken-i-fittan-snacket har vi väl alla kommit över?! 

Mitt svar är helt enkelt: det som känns som ett ligg, är ett ligg. Det du anser som sex räknar du också som sex. Tycker du att det är sex när du runkar av en, och veckan efter bli påsatt av en annan - så kan du väl räkna det som två ligg. Typ. Det behöver inte vara all inclusive för att räknas som ligga.

ps. så jag brukar alltså säga "ungefär mellan XX och XX har jag haft sex med!" För jag räknar olika saker med olika personer som att ha sex/ligga med.

0 kommentarer