bonniers.

Jag hängde på Bonniers igår, så pass länge att jag hann bli vän med Malin i receptionen, gå igenom samtliga böcker, ta en cappuchino och få rundvandring i bokborgen!

jag skulle bara hämta del två i Katerinas nya bokserie, som inte var utskrivet och ingen visste vem jag var. Lagom roligt att ba "Jamen asså jag lovar att jag känner henne, vi är vänner! Asså joo, jag ska läsa hennes bok och säga vad jag tycker!! För att det vill hon!! Eeehhh"

Till slut kom hennes fantastiska redaktör och jag fick se hela Bonnier Carlsen, få manuset och två böcker till! + att jag hann förklara mer ingående hur det kommer sig att vi faktiskt känner varandra :)


ps. varför ska det alltid hända sånna saker i mitt liv? det är som att ödet njuter av att phucka upp det och skapa obekväma scener...
0 kommentarer