godmorgon sverige

C - Godmorgon mamma, välkommen till ett land där rasistäckelsvin har större makt än vänsterpartiet!
M - Neeeej! Jag tänker inte gå upp! Aldrig mer!

Nej, jag vill inte heller gå upp. Och det är med fullständig jävla totaltäckande sorg som jag vaknar upp till ett sverige där en allians har vunnit vars enda syfte är att öka klyftorna, enbart gå efter storleken på plånboken och göra allt där egen personlig vinning är i centrum.

Nu ska jag iväg till sjukhuset, det gäller ju att passa på medan den finns kvar för sådana som mig och jag inte behöver betala själv eller bara blir ännu en bricka i det politiska och ekonomiska spelet.

Tack till alla röda, ni som byggde detta fina röda välfärdsamhället!
Till er blåa - jag hatar er.
4 kommentarer
(S)(V)a(MP)arna

En av grundstenarna i en demokrati är att respektera andra åsikter! :)

Alliansen

Jag är så jävla trött på er som säger att man är egoistisk bara för att man röstar på alliansen, denna retorik ifrån extrem vänstern är rent drabbel. Ska man straffa folk som arbetat hårt och lyckas. Det går inte att bygga ett samhälle på bidrag och skyhöga skatter, det leder till passivitet och ett beroende av staten. Det vi behöver är en regering som står för jobbpolitik, där vi känner oss stolta över att vi tjänar våra egna pengar. Det går inte att straffa företagen som sysselsätter befolkningen, genom skyhöga skatter då flyttar företagen till andra låglöneländer. Ser du den onda cirkeln.

Blåmes

Majoriteten har talat. Demokrati när den är som bäst!

Emilio Estevéz

"C - Godmorgon mamma, välkommen till ett land där rasistäckelsvin har större makt än vänsterpartiet! "



Du menar att du skulle kunna tänka dig att ha ett öppet kommunistiskt parti i riksdagen? Säg det till de mellan 60 och 93 miljoner människor har fallit offer för kommunismen, du. Det här är absolut inget försvarstal för nazismen - tvärtom. Men värt att påpeka är att kommunismen har dödat långt fler än vad nazismen har eller kommer göra. Hur en ideologi som kommunism fortfarande uppfattas som rumsren i Sverige är helt absurt.

Jag hoppas du tar dig en tur till Kuba eller Nordkorea nån gång så får du se din ideologi "in action" så att säga.



Angående SD så måste jag (tyvärr) erkänna att jag föredrar dem framför VPK alla gånger. När valet står mellan ett uttalat kommunistiskt parti och ett f.d. nazistiskt parti och numera smårasistiskt parti, så måste man ha i åtanke att SD valt att tydligt ta avstånd från nazismen. Lars Ohly... ja...



"... i ett samhälle som vårt där kommunisterna framställs som odemokratiska, Sovjetunionen som en diktatur ..."



* Lars Ohly om Sverige. Citerad i SVT:s Uppdrag granskning oktober 2004.