kärleksförfattare

Var alldeles nyss på Denises Rudbergs seminarie, som jag tidigare idag var förbi och hälsade och fick lite böcker signerade. Och det är verkligen kul när författare kommer ihåg mig, stannar signeringskön och tar sig tid att prata! Jag blir rörd och löjligt glad när mina favvoförfattare är så pass fina och ödmjuka<3

Det blev så att jag mötte henne på vägen och följde henne fram till rätt sal, och medan vi gick mötte vi flera andra stora författare som jag fick hälsa på och vinka till! Kändes jäkligt ballt.

Förövrigt så älskar jag Denise, Katerina Janouch, Katerina Wennerstam, Martina Haag - för de minns mig alla från år till år!


ps. tjuvlyssnade på en kvinnas samtal och hon sa precis att en viss HÅKAN HELLSTRÖM står nere i källaren och försignerar böcker. Så gissa vem som dog och vem som ska ge sig ut på Håkan-jakt?<3
0 kommentarer