kroppsnoja i sängen

Jag har aldrig riktigt förstått det där med att ha kroppsnojor i sängen. Jag försöker tänka tillbaka genom de sexuella åren i mitt liv och nej, jag har nog aldrig nojat över hur min kropp ser ut under tiden jag ligger?
- varför skulle jag göra det?!

Det är bara slöseri med tid, uppmärksamhet och energi som man istället kan lägga på den man faktiskt ligger med! Jag resonerar såhär; personen är ju där för att den tycker du är sexig, het och assnygg - för det är du!
Ofta man skulle ångra sig efter att några plagg ramlat av och ba: "Nehedu, du såg ju inte ut som jag tänkt mig så jag tar och knallar hem"? Snarare det motsatta, man blir ännu mer upphetsad och sugen på att ligga!


Så släpp kroppsnojorna helt, njut av sexet och inse hur jävla snygg, underbar och het du är!

0 kommentarer