skämtaru eller?

Jag har inte sett något av "Kungarna av Tylösand", men vad jag förstått går det ut på att filma när ungdomar super och knullar i tv. Gratis sprit och allt från spyor till oralsex till fyllesnack filmas och sänds på bästa sändningstid - låter mina aggressioner vänta till ett senare upplägg över det upplägget.

Men sen läste jag fina Hannahs debattartikel där hon tar upp bristen på fyllekåta tjejer - även det kommenterar jag sen. Men bland hennes kommentarer fann jag en från en mamma, som bokstavligen fick mig att börja gråta:  
   "Droppen var när min dotter berättar att vuxna RFSU:are springer runt och delar ut kondomer på musikfestivaler, hon kände sig rent ut sagt KRÄNKT...som om man var en slampa, sa hon. Klampa bara inte fram och dela ut en kondom när jag är med- då kan det hända att jag delar ut en rak höger."


Var hon på Arvika, PDOL, Ung 08 eller Uppsala Reggea så kan det vara jag som var den där vuxna kondomutdelaren - och ja, vad kan jag säga? Jag blir bara så ledsen att folk väljer att tolka vår fina kampanj, Colour of Love på det sättet. För det är verkligen inte så det är. Anledningen till att vi finns på plats under festivaler är för att ge information, ge en bättre bild av allt som har med sex, kärlek, knulla, fittar och kukar, kondomer och könisar att göra. Snacka sex och svara på frågor. - dessutom är det så att finns det mycket ungdomar på en och samma yta+alkohol så kommer det att liggas---> kondomer behövs!
- självklart är det långt från ALLA som ligger, men många ligger, många vill lyxrunka eller lyxknulla eller bara ha en kondom, lära känna en kondom och lära sig mer.

'
- folk får tolka kampanjen som de vill, men jag är iaf löjligt stolt över att vara COLáre och det finns inget bättre än att ge information och se hur de går in hos andra. Jag och mina fina vänner behövs!

1 kommentar
Stefan

Tummen upp för gratis kondomer på festivaler. Mitt företag (Kondomakuten) har också gått med i kampanjen och jag hoppas att det i slutändan gör att fler skyddar sig.