snacka skit om den nya!

Har precis påbörjat en ny chiclit av Lauren Weisberger - och i den är de tre tjejerna överrens om att det bästa sättet att hantera ett ex är att prata skit om dennes nya!


Är väl inte helt övertygad om att det är det ultimata sättet att hantera ett brustet hjärta på, men visst fan är det kul! Jag kan medge att det är nog bland det bästa med att ens ex skaffar en ny - ett nytt samtalsämne som man kan dissikera i microdelar tillsammans med sina vänner!


ps. Och jag kan nog säga att jag haft tur när det gäller detta, speciellt eftersom alla min ex har en stor tendens att välja ner sig efter att de gjort slut med mig, hahaha! Det är ju inte meningen att vara elak, men jag och mina vänner kan ju inte hjälpa att exen har en tendens att falla för fula whitetrashbrudar...

0 kommentarer