tjejer mer frispråkiga inom sex?

Jag hatar, hatar, hatar egentligen att dela upp i två högar - men nu fick jag en tanke där det är nödvändigt, så droppa genusdravlet för 4min.

För detta jag gång på gång stött på är både när jag dejtat olika snubbar som håller på att trilla av pinn när jag berättar om vad jag och mina tjejer pratar om över en kopp te, alla våra porrkvällar och hur vi in i minsta detalj kan snacka sönder ett ligg någon varit med om.
- det gäller även när jag Colouroflovat, där mötte jag dussintals killar som antingen höll på att kissa på sig/komma i byxan av exaltering för jag sa ord som fitta, kuk och knulla!

Och det är ju knappast så att jag och mitt gäng är ett en bunt översexuella brudar - så då undrar jag om det istället är grabbsen som är lite efter i sexsnackandet? För när jag frågar hur vissa pojkar rescenserat mig blir svaret typ "jäkligt bra, sen spela vi vidare på spelet"... 

Och för mig krockar detta beteende med att karlarna är de ledande könet på det sexuella planet, eller bara så att det går bra att ligga men inget man pratar om efteråt? Tell me, vad är era synpunkter och erfarenheter av detta? Vilka snackar mest sex och vilka är det som tiger? 
0 kommentarer