ny inspiration,

Det finns tusen och tusen saker till som jag vill hinna med att göra, och jag har under den senaste tiden fått så mycket inspiration! Kärlek, sex, kåthet, bröst, hud, närhet, vått, andetag - och blanda detta med föreläsningar, kulturkrock, förbjudet, dödsstraff, sft, sti, första gången någon hör ordet fitta...

Det är blandat, det är mycket och det är fantastiskt. Ska ägna dagen åt att bara skriva, pumpa ut känslor och skriva ner allt som bara snurrar runt. Tänkte börja med några erotiska noveller och sen vet en aldrig vart det kan sluta...


ps. Förresten, jag vill hålla i en spelkväll inom kort. Så jag söker både tjejer och killar till två olika kvällar! Om alla är med på det är jag även på att ha blandade grupper. Är du suger på att snacka säkrare sex, lust, könisar och allt därtill - lämna en kommentar så styr vi upp spelkväll!
1 kommentar
tittos

hej jag vill träffer dig om dig ok