en liten hälsning till gud,

Käre gode gud!
Jag vet att du och jag inte direkt är bästisar med varandra, vår kommunikation brukar mest bestå utav att jag hytter med näven åt himlen och svär över olika saker. Men nu har jag faktiskt en allvarlig sak att be dig om,
- jag vill aldrig bli den sortens partner som torkar min käreste kring munnen med en servett!


Helt jävla seriöst, vad är det för fel på personer som gör så? Och vad är det för ännu större fel på personen som tillåter det? Det är inte ett dugg jävla gulligt och jag mår illa varje gång jag ser det. På barn är det helt okej, men när en är kapabel till att torka sig själv, ja då ska en göra det!
- det finns nog få saker som jag stör mig lika mycket på när det kommer till kärlekspar som detta dumma fenomen.

Med vänliga hälsningar//Caro!



ps. dock om jag blivit jäkligt på kanelen och kräkts, då får min partner gärna se till att jag helst inte spyr ner mina converse eller i handväskan. Tack på förhand!
1 kommentar
Sophia

Nej nu lägger jag in veto! Smörkanten eller pickalurven heter det väl ändå? Inte kanelen! Jag var tvungen att läsa allt om igen för att fatta!!