för dig,

Jag promenerade bland Söders gator igår och funderade bland annat på det Anna sa för ett tag sen, något i stil med att jag minsann också vill ha kärlek, någon som tar mig med storm och att jag också vill bli förälskad och kär och allt sånt.
- sen shufflades denna låt fram och jag insåg att visst, jag kan göra hela den där kärleks-grejen igen. När jag vet att personen känner som Winnerbäck och hen tycker att låten passar in på mig. Då ska jag ta kärleken på allvar och lugna ner mig, iaf för ett tag.


Fram till dess kör jag nog på i samma stil som nu. Jag har alldeles för kul, hänger med för många roliga och är med om alldeles för mycket äventyr för att ens överväga att lugna ner mig än på ett tag.
- dessutom ska jag nog höja min siffra nu. Jag vet att jag skapade en siffra när L dumpade mig och den är nog uppnådd nu... Haha så kan det gå när en är snygg!


ps. http://www.youtube.com/watch?v=Q7Ub1fSPUQM
0 kommentarer