har du slagit ner några käglor här eller, hehe?

Vilken kväll! Lika mycket svett som skratt. Kvällen inleddes med en workshop i skaka rumpa, och det är under själva inledningstalet som jag kommer på mig själv med att vetskapen om att jag inte har någon taktkänsla. Alls...
- men, det var så jävla kul! Vår lärare var fantastisk och vi skakade tills svetten droppade!

Sen öppnade klubben, Big Freeia uppträdde och Christeene - kan vara det häftigaste jag sett? Ännu mer dans och innan stängning sprang jag in i min plastsyrra Johanna, och jag drog med henne till Slakthuset. Precis innan jag skulle in såg jag en tjej som såg ut som en liten fågelunge som blivit knockad ur boet, hon trodde hon hade blivit drogad, så jag följde henne till slussen och såg till att hon kom på rätt buss. Dagens karmapoäng!

Natten avslutades med ännu mer äventyr och jag inser att jag kommer nog kunna sova ikapp någon gång i oktober kanske?
0 kommentarer