Hej Ted,

Hejsan !!!

Ja det ser faktisk ut som sperma i ditt ansikte. På tal om Sperma så gillar både min Tjej Weronica & jag själv sperma. Hon älskar att se min......spruta sperma. Och att få sperma i ansiktet tycker hon också om att få !!! Och jag själv gillar också att få sperma på mig. Jag gillar också att killar sprutar sperma på mig. Jag gillar att pröva på nya saker när det gäller Sex ,och Weronica tycker om desamma.

Kram // Teddy

Tack för kommentaren, jag vet inte riktigt vad jag svara på detta. Men vad kul att både du och Weronica hittat något ni tycker och utöver inom den sexuella och fantastiska världen!

Vad det gäller just sperma och få det sprutat i ansiktet eller vara den som sprutar tror jag att väldigt många tar för givet att det enbart handlar om makt och undergivenhet, men jag tror nog att det finns både de som älskar att få och älskar att spruta över någon annan - utan att ens haft tanken makt med i bakhuvudet. Tycker ni båda om det - kör!


ps. dock vill jag bara påminna om att sperma kan innehålla både bakterier och virus så könisar kan överföras på detta sätt. Så ett tips kan vara att inte spruta direkt i ögonen, dels för att det lätt svider och dels för att klamydia överförst väldigt lätt på det sättet!

Kram kram!
0 kommentarer