hennes grej liksom,

F12 igår var lagom, väldigt mycket kids som dansade in skolstarten iklädda helsvarta kläder och neonband kring handlederna. Samtidigt som Blümchen spelades på repeat?

Och ni vet alla de där miljoner gånger en springer in i folk en "känner", varför varför varför? Igår hängde jag liksom med en som hjälpte mig med en prismärkare på Willys Älvsjö hösten 2008? Och hans andra nyblivna bästis bet mig! För det var "hennes grej liksom"?! Jag har fortfarande märken...
- sicken tur då att jag bet tillbaka och slog henne i vem som kunde bitas bäst.


"Min grej" är iaf ball. Eller den är iaf bättre än kunna göra vassa bitmärken. Jag kan stoppa in min hela knytnäve i munnen, och det är inget jag skryter med så ofta. Det är ju inte så att min sexappeal skjuter i höjden av det...


Rhodos bargata och klockan är väl 21.47?

0 kommentarer