iphonetricket,

I väntan på Ernst tänkte jag dela med mig av ett av mina bästa tips när det kommer till ragg och ligg.

Ni vet hur lätt det är att skicka iväg det där onödiga smset, som egentligen inte är en fråga, eller är för på eller bara rent allmänt överflödigt. Som inte leder till annat än ett icke-svar och ett ångestskrik så fort du fått leveransrapporten. Hur många har inte gjort detta?!


För att undvika detta så föreställer jag mig att alla har iphones eller den typen av hipp mobil där alla sms från samma person ses på samma ställe. Så skickar jag ett sms till X så blir det en bubbla, sen blir hens svar en bubbla och så blir mitt svar ännu en bubble.
- men om jag då skickar två sms på raken så blir det ju två bubblor från mig ovanpå varandra...

Bara den föreställningen skapar rysningar hos mig, och även om jag inte vet vilka som har denna funktion eller inte så föreställar jag mig bara att alla har den. Och på så sätt sker det väldigt sällan att jag skickar två sms på raken till en och samma person!


Varsågoda!
0 kommentarer