tre år senare...

Vi kan säga såhär att ödet kickade mig gul och blå igår, och det bästa ögonblicket var när jag korsar ett dansgolv och på 7m avstånd får syn på ett gammalt ligg, som ser mig, och tar sin flickvän i handen och lämnar lokalen. Om de bytte dansgolv eller lämnade stället helt är fortfarande oklart.

Varför? Vad tänkte han att jag skulle göra? Berätta om vår natt för hans nya tjej eller? Det hände för snart tre år sen, jag hade krossat hjärta, var uttråkad och han var ett lätt byte. Jag trodde vi liksom hade kommit över det där pinsamma (från hans sida) som kan uppstå, men jobbar en på samma ställe så borde det väl gå över ganska snabbt? Tydligen inte...


Eller kan det vara den där detaljen om att han käkade illegala tabletter för att få kuken att stå som fortfarande är jobbigt att jag vet om?!

0 kommentarer