160 ord per fråga,

Hur är det egentligen möjligt att se två supergigantiska och megaviktiga filmer med hur mycket budskap, känslor, kärlek, queert tema och en jävla massa till,

+ läsa queerfeministisk agenda av fantastiska Tiina Rosenberg,

+ svara på fem gigantiska frågor,


och enbart få svara med 800 ord.



Hur är det möjligt? Jag skulle utan problem kunna skriva 5 a4 på en timme. Det är fantastiska filmer och boken är jävligt bra och frågorna är intressanta och jag går igång rent intellektuellt på detta ämne. Jävla skitregel.



ps. för övrigt funderar jag på att slänga min mobil åt helvete. Jag missar samtal och jag får inte dom sms jag vill ha. Eller jag får dom men från fel personer.

ps 2. + att jag har en annan tenta som väntar, och jag förstår inte ens beskrivningen? Ska typ läsa Amelias relationsspalt och analysera ur ett själavårdsperspektiv? Det är ju som att analysera mina egna svar i Veckorevyn ur kristna brillor.
0 kommentarer