Högre upplösning?

Har suttit och skrivit sedan 06.15 och börjar känna mig ganska nöjd - det kan inte bli annat än succé. Dessutom så slog det mig att dom vet ju inte allt jag ska prata om ---> det är ju jag som bestämmer upplägget och publiken får göra massa instickare, ställa frågor och hänga med på allt. Från början kändes 2.5h dööömycket, nu undrar jag om det ens räcker till allt jag vill säga...

Och det här med datorkunskap, hur ser en om en bild har låg eller hög upplösning? Och vad är en upplösning? Har det med pixlar att göra? Vad gjorde jag på mediakommunikations- och datorkunskapslektionerna då jag inte lyssnade?

- denna bild har tydligen för låg upplösning... Hur fan en nu ser det?!

4 kommentarer
Jeanette

Caro, om du behöver nån snygg bild på dig till din spalt, blogg eller så, så är det bara att höra av dig! Nu fixar ju säkert veckorevyn det men du vet vart jag finns :)

caro

men är du fantastisk eller är du fantastisk? <3 Ja, det kommer förmodligen ske en fotografering imorrn. Men det kommer säkert fler tillfällen då jag behöver panikhjälp!! tack!! <3

E.

Vacker!

caro

Du är!