kärleksmail,

Åh, nu vill jag att vi alla håller tummarna för att jag inte gjort bort mig helt totalt och att denna fantastiska person som jag velat maila i flera veckor nu tar mitt mail på rätt sätt. Jag skrev precis som jag tänkt och bara öste ur mig dels kärlek till personen själv och bad samtidigt på mina bara knän om hjälp. Vet inte om det är bästa mixen? Jaja, antingen så får jag sitta med skämskudden varje gång jag läser hens blogg hädanefter, eller så kanske det går jättebra och hen förstår hur jag menar och så blir allting jättebra och jag (och även ni) får världens bästa start på året.


Jag röstar för sista alternativet. Tack på förhand!
2 kommentarer
Sophia

Vem? Vem? Vem? Blondinbella? :)

caro

absolut inte! hon har fått sin chans och jag är väl ingen kappvändare?! Dock kommer jag stå med dig i signeringskön på bokmässan! Som moraliskt stöd <3 kan köpa på oss några sockerbullar så att du inte svimmar! :)