men så lägligt,

Tack bonaqua och buzzador -  för som av ren händelse ska jag ha en liten middagsbjudning ikväll. Och jag kan tyvärr inte dölja att jag drog en lättans suck när jag såg middagsinbjudningen och tänkte att fan vad skönt det ska bli att få middag serverad... Och så slutade det med att jag blev värden!
- jag la fram argumenten att jag dels inte äger något köksbord och bor en bit på 19min från stan. Men förgäves, så det blir tacopicknick med min halva gamla högstadieklass.

Dagens agenda: laga hemmet, städa hemmet, hämta ut paket, baka kladdkakor, handla och laga mat, vara värd. Som tur är kommer Sanna och Milton vid fyra och hjälper till!! Åh Milton!<3




- svinglad tjej som pratar med bästis i norr! Klubbkidsen återförenas över ett jullov, kan inte bli annat än fantastiskt.
0 kommentarer