alla hjärtans dag, 3

Då är vi alltså här, denna dag då jag ska motta ett stort fång med rosor, gama choklad, gråta krokodiltårar och sprida lite extra kärlek. Eller så är det bara som vilken annan dag som helst.

Varför jag ogillar dagen? - För att jag är inte sådär överförjust i att det blivit till ett kommersiellt och materialistiskt jippo att älska en annan människa. Älskar jag någon så gör jag det vilken jävla måndag som helst om året. Då behövs det inte köpas små gulliga nallebjörnar för 99kr inklusive frasig inslagspåse, femton askar geléhallon eller svindyra smycken. Kärlek är kärlek och ska inte blandas ihop med något annat äckligt.

Så visst hade jag kunnat slänga ihop ett inlägg om de gulligaste presenterna, bästa överraskningarna, sexigaste ställningarna och allt annat för att göra denna dag lite extra förgylld. Men det kan jag även göra någon annan dag. Så ni kan istället få lite allround-tips!

Kärlek,
0 kommentarer