balans?

Är det något jag hatar, blir frustrerad över och får lätt aggressionsproblem med så är det alla jävla puckobrudar som bantar inför beach 2011! Och deras resonmang är lika begåvade som om en 5åring kläckt ur sig "eeh, hoppsan! det gick lite vilt till igår så jag åt både två bullar och drack en kopp kaffe med standard mjölk till... Men tar jag en runda varje kväll kommande vecka så löser det sig! Hihi!"


Varför kan inte bara alla födas med egenskapen att älska sig själva och sina fantastiska kroppar! Jag kräks på hetsen, alla dumheter som folk gör för att bli snyggare/sexigare/lyckligare!

Så jävla tröttsamt att jag dör lite inombords. Döda hetsen, bli nöjd med dig själv och jag lovar att du kommer kanske äta en bulle extra här och där, men fan vad ditt liv kommer bli så jävla mycket roligare när du droppar hetsen och bara njuter av livet!
0 kommentarer