helgen

Det blev en liten uppsamling igår med PS´are på Snaps. Inte direkt total uppslutning men det blev jag, Anna, Philip och Isabelle. Öl, skratt och boksnack med tre riktigt fina människor. Tyvärr störde våra bordsgrannar som var som tagna ur Fucking Åmål, så det blev en tidig kväll...

Dagen är fullmatad med kalas. Först ska vi iväg och fira underbara Vera med kakor och barn, senare på kvällen väntar trerätters hos mamma för att fira syrran. Mysig avslutning på en fullmatad helg!



ps. jag är en gammal tant instängd i en ung kropp. Jag sov till halv tolv idag, och kände mig som världens ungdom. Tror att meningen "kära hjärtanes" var den som dök upp i huvudet när jag såg klockan...
1 kommentar
Jenny

Det var så mysigt att du kom, men vi måste ses snart så vi får hänga lite utan massa släkt som pratar i mun på varandra... pussss