hjälp, han säger så pinsamma saker!

Hej Caro! Finns det något snyggt sätt att säga att det han säger inte är sexigt? För jag vet att han försöker, men det blir så himla fel och det blir istället avtändande. Jag vill ju inte vara elak, men det är töntiga saker, asså i sängen. Hjälp!


Hej!

Ja du, hur många gånger har jag inte råkat ut för en sådan människa? Som tror att han är den snyggaste och sexigaste på hela jorden, och ska försöka leverera en sexig mening, med sådär lite raspig röst stönandes i mitt öra - och så blir det platt fall istället. Självförtroende är jättebra och det ska en absolut ha i sängen, men när det kommer till just de där meningarna som mer lockar fram ett asgarv än ett stön, då måste det ske en förändring.
   Mitt tips, är det bara någon du funderar på att ligga med några gånger till - ge honom inga möjligheter att få prata. Sätt dig på hans ansikte, stoppa fingrar i munnen på honom eller sluta aldrig att kyssas. Eller så viskar du fram att det är sååå mycket sexigare när båda är tysta!
- ska du ligga med honom lång tid framöver och eventuellt bädda in hjärtat i historien, om det ännu inte är med, var ärlig och förklara att du inte går igång på snack i sängen. Kan han inte leverera en sexig mening så är stön och andetag så mycket bättre.

Lycka till!

0 kommentarer