I´m an alien.

Jag har varit piggare i mina dar, vid fyra ringde jag en taxi åt en karl och sov sen fram till halv nio. Men på det stora hela blev det en lyckad kväll och natt. Vi var på Nype, inte direkt våra hemmakvarter, så jag och Naddi tillbringade första timmen med att bara stirra på människor. Det var en blandning av nasty avklädda småbrudar och gubbar med backslick och allt från solglajor till pälsmössor på sig inomhus...
- jag har aldrig känt mig så gammal och så fattig hahaha!

Idag flyttar min kombo in, så jag ska sista-minuten-städa och se till att det ser hyfsat ut när hon anländer. Ska bli så spännande!



ps. vad det gäller pilates, jävlar i min lilla låda vad jag har träningsvärk! Min första tanke var att jag hade blivit brutalt misshandlad på klubben igår. Men det är liksom bara min muskler som hurrar av att äntligen få komma till användning. Pilates + ligga = bra och mångsidig träning!
0 kommentarer