jag har visioner för miljoner.

Vaknade pigg och utvilad, läste ut en bok och sen dess har jag haft storstädning. Verkligheten slog till och jag insåg att om en vecka flyttar en livs levande människa in här. Jag har varit ensam så länge att jag glömt bort det. Men om en vecka är hon här, och med henne kommer massa saker. Och under visningen har jag ett svagt minne av att hon glatt sa: "Men du har ju massa skåp! Då får jag ju plats med massa saker, vad bra!!" och jag svarade glatt: "Jamen visst!!"


Bara den lilla petitessen att ALLA skåp är sprängfyllda!! Med Farmors, Pappas och Äcklets saker + mina! Men jag håller modet uppe, rensar, diskar, och slänger. Tanken var att ta var rum systematiskt för sig,  men just nu är jag liksom överallt på en och samma gång. 

ps. mina grannar hade fest igår, så jag har festat tillbaka sen 08.17 med mina gamla brända skivor. The Rasmus, No Secrets, Jakob Hellman, Black Ingvars, Abba, GES, Jerry Williams och Magnus Uggla! Lyllo grannar jag har va? :)

0 kommentarer