matkoma de luxé

Helt fantastisk kväll med bästa sällskapet någonsin och fantastisk. Fiskgryta med olika tillbehör och en fantastisk Gino till efterrätt. Kombinationen att äta allt detta med en av världens finaste är fan oslagbar<3


- första gången jag åt fiskgrytan i puréform, men den gömde en hög med räkor och smakade ljuvligt!

- finaste anna!

- jag som njuter löjligt mycket av brödet, fantastiskt!

- gino to die for! Jag åt hela min + typ 1/3 av Annas... Det går inte att inte äta upp en efterrätt!

- så jävla läckra.
3 kommentarer
Sophia

Vart åt ni? Och vad är Gino?

caro

Vi åt på Süd, syd på franska haha! (för dom som ville veta)

Och gino är banan, kiwi och jordgubb som åker in i ugnen med massa vit choklad över! Så otroligt gott och löjligt enkelt att göra hemma! :D



btw, jag och pappa prata om texas longhorn snart, tänkte passa på när han känner sig pigg! då måste du med <3

Jenny

Skulle också fråga var ni åt, men behövde ju inte det ser jag. Texas är gudomligt!