800 tummar, minst

Jag har nu suttit och skrivit på en ansökan i över tre timmar, formulerat om, raderat, lagt till och nu, 21.07 äntligen tryckt på skicka. Min mage är fullsmockad med förväntningsfjärilar och jag är så jävla taggad och samtidigt så jävla förväntansfull att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Så jag tänker lite såhär nu, låt oss säga att jag känner 100 människor, det blir 200 tummar, och sen lägger vi till alla jag känner sådär halvbra vilket är ungefär 50 pers, det blir 100 tummar till. Och sen slutligen alla jag har känt vilket är kanske 250 pers vilket ger ytterligare 500 tummar.

Totalt 800 tummar, om vi nu utgår från att alla jag känner och har känt har två tummar - om ni då alla håller dessa för mig, så kanske jag kommer med i detta fantastiska projekt! So Pleeeeease do!


- helt omotiverad bild på när jag gör tummen upp för min gigantiska pizza. Det var firning i Thailand och vi firade "Happy Lucky", och jag gjorde detta med pizza.

0 kommentarer