årskavalkad 2010 april- juni.

Här kommer nästa kvartal, april-juni. Så jäkla många fina minnen från denna tid:

april:
Det var en fantastisk månad, första varma vårmånaden, jag blev så jävla förälskad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag hängde mycket med Ernst, vi spelade mycket Cluedo, hängde och jag utbildade mig även till att bli spelcoach! Men mest var jag nog bara förälskad.


- och jag hittade den ultimata Carrie-klänningen!

- jag var förälskad och fnissade konstant!

- jag blev spelcoach för STL och Velvet, lärde känna fantastiska Aleks och Sara + massa mysiga människor.

- en sån här grej kunde få mig att skrika av lycka, så förälskad var jag<3

- Cluedo i Harry Potter-version!! Exakt lika kul som det ser rörigt ut!!

maj:
jag var i Barcelona med Syster, vi hann även med en massa mingel ihop. Jag hängde massa med Ernst och blev antagen till Colour of Love! Lallade omkring en massa och bara njöt av livet och våren.

- vi firade valborg med Tanto, irländsk pub och sen gayklubb där Linda Bengtzing och Velvet uppträdde!

- jag lekte turist och Ernst guidade mig genom sthlm... Jag trodde nästan hon skulle falla i gråt när jag pekade på en knullbåt och skrek "Nämen där är ju Vasaskeppet!!" HAHAHA!

- och vi såg körsbärsblommorna i Kungsan! Så jävla fin dag<3

- jag och syster tillbringade en weekend i Barcelona! Detta är på Las Ramblas och jag föll pladask för Edward!

- ursnygga syster på väg till ett av alla mingel!

- jag och Ernst invigde vår svennebanan-sommar genom att gå på Rix FM-festival... Jag dog för Hassle och Ernst fick kontakt med Darin?!

juni:
vi firade midsommar, njöt av livet, hängde i solen och peppade inför att sommaren skulle kicka igång! Jag började på American Cookies och hängde med finingar så fort jag fick chansen.

- jag pyntade min balkong jäkligt snyggt och hängde här och bara njöt av alla vackra blommor!

- lilla Jossan tog studenten!! Tiden bara försvinner och för två år sen var det vi som stod där med vit mössa och blev firad.

- vi firade riktig traditionell midsommar med lekar, dans, dragkamp och picknick. Senare på kvällen var det grillning och hemmafest ---> jag blev placebobakis efter att ha druckit en halv flaska alkoholfritt vin!

- och vi besökte Ullared! Detta var alltså innan vi kommit in i butiken... Efter några timmar var dessa gigantiska vagnar smäckfulla.

- och såhär jävla söt var jag på American Cookies! Jag hade superfina kollegor som gjorde det värt att jobba trots +30. Dessutom fick vi äta hur mycket vi ville.

- och vi firade Stockholm 2010 och såg bland annat Paloma Faith och åt glass för 5kr styck!
0 kommentarer