babemagnet.

Jag har tänkt vidare på de där egenskaperna en själv anser vara pinsamma och skämmiga, sånt som en gärna gömmar undan längst in i garderoben både bildligt och bokstavligt...
- ta tex Mr X, det var inte förrän nu, 6 månader efter vi slutat dejta som han vågade prata om att han gillar japanska serier... Och det gulligaste är ju att jag redan fick veta det under tiden vi dejtade, då Ernst dejtade hans bästa kompis. Men jag tog aldrig upp det då vi var upptagna med annat.

Men nu när vi fikade kunde jag inte låta bli att fråga, och sen retas resten av kvällen, haha! Hans försvar var att att japanska serier knappast räknades som "Babemagnet"! Så gulligt.

Har ni något ni medvetet valt att dölja under dejtande av någon ny? Och varför? Finns det några bra anledningar till att du valt att dölja saker medvetet?


ps. Själv har jag inga saker jag döljer, jag är alldeles för öppen med hela mig själv samt alldeles för rak på sak för att ens kunna försöka dölja något av mig själv och mitt liv.
0 kommentarer