expert på förälskelser

Visste ni att en kan ha som titel att vara förälskelseexpert? Ens område är att hålla kolla på förälskelser av alla dess sorter! Och jag kan inte låta bli att undra, hur går det till när någon blir utnämnd till det? Det kan ju knappast vara något som en pluggar till i mängden hp?

Jag vill också ha den titeln! Eller ha någon form av fin titel överhuvudtaget. Helt ärligt, hur fint vore det inte att kunna kalla sig det? Antar att jag även här skulle behöva någon form av lightkurs...


2 kommentarer
ellennnnn

jag blir bara mer och mer övertygad om att det är en översiktskurs i psykologi du ska läsa!! du skulle bli världens sexigaste hjärnskrynklare! höhö.



pusss på dig fina

caro - passion for passion

Aha, så det kanske är det jag ska läsa? Jag hoppas den är riktigt light och inte lika tråkig som allt vi läste på thg. Eller det kanske mest var läraren jag inte gillade...



Puss puss!!