håkan.

Håkan, det är inte bara en fantastisk människa eller en låt du tycker om att dansa dig svettig till, det är något en kan. Det är så lätt att se skillnad på vilka som "tycker han är en skojig en som gjort några roliga låtar" eller de som kan Håkan.
- det handlar om att känna texterna i varenda cell, skrika fram varenda ord, hoppa, dansa, peka, och göra varje låt som att det vore den sista.

Jag har överdrivet många fina minnen till Håkan, så många fina kvällar, timmar som dansats bort och jag vet inte hur många liter tårar som runnit i takt till hans låtar.


Den här bilden kan vara tagen under ett av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv! Han var så jävla fin att jag ville gråta och aldrig sluta babbla på om hur mycket jag älskar honom, Aspudden, hans låtar och massa annat babbel.

2 kommentarer
Leia ♥

Är det verkligen han? :P

caro - passion for passion

Såklart det är han!! Hur skulle det kunna vara någon annan? :) vi står i en lagerlokal under Bokmässan i Göteborg! Fantastisk historia :) <3