jag kommer bli hundra år.

Jag insåg ikväll en ganska underlig egenskap jag har, och det är att jag kan inte låta bli att skratta högt åt gamla minnen. Ni vet de där minnen som är så fantastiskt jävla roliga som ni kan skratta ihjäl er åt tillsammans, sådana minnen kan jag utan problem skratta åt själv.
- jag skyller helt och hållet på min enorma inlevelseförmåga.

Topp-6-roligaste minnena just nu:

1) Men Linda, har du börjat skejta?! - Sanna. Nej, ernst hade inte börjat skejta, utan precis gått med i hemvärnet.
2) Nej Sophia svimma inte nu!! Det är ändå ingen som orkar ta emot dig! - Mamma, om att Phia var både åksjuk och svimfärdig efter thailändsk flue...
3) Oj, jag blinkade visst lite försent. Sådär 8 månader försent! Höhö. - Pappa, om att jag fick ett brev sådär 8 månader efter.
4) Men asså Caro, hur funkar du? Den är ju liksom in your face!! - Anna om att jag kan tappa koncentrationen under oralsex...
5) Men gud, kan jag få lite snopp eller? - Ernst, om bristen på karlar.
6) Mmm, jag känner daimet! - Sannas kommentar om nya oboysmaken, samtidigt som jag och Aleks diskuterar analsex!


Antingen är det jag som lider av något, eller så omger jag mig bara av världens roligaste människor!
1 kommentar
Sophia

Sjukt bra citat!!! Speciellt pappa!!! =)